Головна » космос » Теорія про Фаетон

Теорія про Фаетон

Не так давно астрономи знайшли доказ того, що в Сонячній Системі між Юпітером і Марсом була ще одна планета.
    Доказом є те, що зараз там знаходиться так званий пояс астероїдів (складається приблизно з 400 000 астероїдів), і ось на них знайдені сліди органічних молекул, а це значить, що астероїди відкололися від планети. За однією з гіпотез - це планета Фаетон.
    Це підтверджує і відоме правило Тициуса-Боде. Правило Тициуса - Боде є емпіричну формулу, приблизно описує відстані між планетами Сонячної системи і Сонцем (середні радіуси орбіт). Правило не привертала великої уваги до тих пір, поки в 1781 році не був відкритий Уран, який майже точно ліг на передбачену послідовність. А потім Фаетон представили як відсутню за цією формулою планету. Колись давно під час параду планет вона зіткнулася з Марсом, і після цього, Марс став млявим. Подібна доля чекала і Землю, але більшу частину енергії погасив Марс.
    Противники цієї теорії стверджують, що кожна планета має ядро, яке серед астероїдів не виявили. Відповідно, немає ядра - а, значить, і планети не було.
    І тут у вчених з'являється пояснення - Місяць і є те саме ядро. Виявляється, у багатьох хроніках, міфах і переказах говориться, що як раз Місяця на небі не було. А з'явилася вона після Всесвітнього потопу. Згадаймо про те, що приливами і відливами на нашій планеті "управляє" Місяць. Тоді можна припустити якої сили міг бути приплив, коли ядро ​​Фаетона з'явилося так близько від поверхні Землі. Маси води, в тому числі, які були під землею, приливними силами були підняті на поверхню. Це і був потоп.
    Відомо також, що більш ніж 12 тисяч років тому рік дорівнював 360 дням. Збільшення року на п'ять днів вчені пояснюють так: маса Землі збільшилася за рахунок присутності Місяця, планета відійшла далі від Сонця, орбіта стала більше, і рік збільшився на п'ять днів.
    Але відзначимо, що далеко не всі згодні з теорією про Фаетон і Місяць. Деякі вважають, що пояс астероїдів є не зруйнованої планетою, а планетою, яка так і не змогла сформуватися зважаючи гравітаційного впливу Юпітера і частково інших планет-гігантів.

Наступна стаття