Головна » космос » Вода на Землі старше Сонця

Вода на Землі старше Сонця

Сонцю 4,6 млрд років, це найстаріший об'єкт нашої Сонячної системи, але виявляється, що велика частина води на Землі ще старше

Нова хімічна модель ранньої Сонячної системи виявила, що майже половина всієї води на Землі з'явилася з міжзоряного льоду, коли утворилося Сонце. Це означає, що волога в нашій Сонячній системі виникла не через локальні умов в протопланетарном диску, а скоріше є регулярним ознакою формування планет. Це породжує надію, що у Всесвіті крім нас може існувати життя.

Щоб визначити вік води в Сонячній системі, дослідники зосередилися на вивченні водню в дейтерії, відомому як "важкий водень", оскільки він має додатковий нейтрон. Міжзоряний лід має дуже високу пропорцію дейтерію до водню, оскільки він утворився в дуже низьких температурах. Вчені вже знають це завдяки вивченню складу комет і астероїдів.

Рівень дейтерію у воді Сонячної системи зростає з тих пір, як сформувалося Сонце. Тому щоб визначити, чи може Сонце самостійно виробляти сьогоднішній рівень ізотопу, дослідники створили комп'ютерну модель, яка повертає нас під час початку існування Сонячної системи і не враховує успадкований дейтерій.

Однак ця модель була не в змозі зробити те ж кількість дейтерію, яке виявляється зараз. Тому, за оцінками дослідників, від 30-ти до 50% води нашої Сонячної системи було частиною стародавнього молекулярного хмари, яке породило Сонце і планети. Вчені опублікували своє відкриття в журналі "Science".
    Якщо формування нашої Сонячної системи було типовим за космічними мірками, то відкриття доводить, що міжзоряний лід бере участь в утворенні всіх від і до найближчих планетарних систем. І оскільки все життя, яку ми знаємо, залежить від води, ця новина збільшує шанс, що в інших планетарних системах є все для підтримки життя.

Перефразовуючи "Поему про старому мореплавці" Семюела Колріджа: "Вода, всюди вода, на кожній планеті знайдеться, що пити".